Domů / Způsoby doručení
Náš sortiment
Výrobci
Nakupte u nás:

 

 
 
 
 
 
 
Platební karta - ČS

Způsoby doručení

Způsoby doručení doručení:

Pro objednávky ve výši nad 999,- Kč je dopravné ZDARMA.

Osobní odběr zboží v kamenné prodejně- není účtován žádný poplatek

Na adrese - Třebízského 4420, 430 03 Chomutov

Otevírací doba:

pondělí - pátek 10:00 - 13:00, 14:00 - 17:00

Osobní vyzvednutí zboží v síti výdejních míst Zásilkovna.cz po celé ČR

- připraveno k vyzvednutí obvykle následný pracovní den po odeslání

Dopravné je účtováno ve výši 48,- Kč.

Doběrečné je účtováno ve výši 12,- Kč.

Cena přepravy zahrnuje zasílání SMS a e-mailu s informací o podání a následně o uložení zásilky na pobočce. Zásilku je možno prostřednictvím čísla zásilky podrobně sledovat.

Zboží doručováno Českou poštou 

Balík do ruky nebo Balík na potu

- doručení obvykle následný pracovní den po odeslání

Dopravné je účtováno ve výši 109,- Kč.

Doběrečné je účtováno ve výši 29,- Kč.

Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat, ale je možno ji prostřednictvím čísla zásilky podrobně sledovat.

Zboží doručováno přepravní službou PPL 

- doručení obvykle následný pracovní den po odeslání

Dopravné je účtováno ve výši 99,- Kč.

Doběrečné je účtováno ve výši 29,- Kč.

Cena přepravy zahrnuje telefonický kontakt řidičem pro případnou změnu času doručení. Pokud nebude objednávající zastižen, následující den bude doručování zopakováno. Nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat, ale je možno ji prostřednictvím čísla zásilky podrobně sledovat.

Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.

Reklamace zásilky je možná pouze při převzetí od dopravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu obchod@domapro.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje spotřebitele práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

O odeslání je Kupující informován e-mailem. V případě PPL , České pošty a Zásilkovny je v emailu odkaz pro možnost sledování pohybu zásilky, v případě osobního odběru obdrží Kupující informaci ve chvíli, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí.